Tilbake til Trollfjord.no
Trollfjord Internett & TV
  • TV
  • Internett
    • WiFi 6
    • Internett
  • Aktuelt
  • Bedrift
  • Min Side
    • Min side – Bredbånd
    • Kundeservice
    • WiFi selvhjelp
    • Internett Hastighetstest
    • Webmail
    • Fjernhjelp
  • Bestill →
  • Søk
  • Menu Menu

Telia og TV 2 enige om ny avtale

Telia og TV 2 er enige om en ny langsiktig samarbeidsavtale for TV 2s kanaler og innhold. Den nye avtalen gir deg som kunde enda mer innhold og mer valgfrihet! 

Enda mer innhold og valgfrihet

Avtalen sikrer deg som TV-kunde hos Telia enkel tilgang til alt av TV 2-innholdet, og inkluderer TV 2s kanaler og strømmetjenesten TV 2 Play. 

Avtalen gir deg valgfrihet, mangfold og mulighet til å se enda mer kvalitetsinnhold på Norges mest moderne TV-plattform når du selv vil, hvor du vil og på hvilken skjerm du vil.

Disney+ vil inkluderes i TV 2 Play Favoritt

I tillegg til TV 2 sitt eget, norskspråklige kvalitetsinnhold innen underholdning, nyheter og sport, så vil den nye avtalen fra høsten av sikre at du som Telia-kunde kan få inkludert Disney+ i TV 2 Play Favoritt ved bruk av TV-poeng – på lik linje med andre strømmetjenester i Telia Play.

Når blir TV 2-innholdet tilgjengelig?

  • 1.juli:
    De faste kanalene TV 2 Direkte, TV 2 Nyheter, TV 2 Zebra. I tillegg blir kanalene TV 2 Livsstil, TV 2 Sport1 og TV 2 Sport 2 midlertidig fritt tilgjengelig for alle.
  • I løpet av juli:
    TV 2 Play Basis med reklame
  • Til høsten:
    TV 2 Play Basis uten reklame og TV 2 Play Favoritt med Disney+. Vi kommer tilbake med mer informasjon når alt er klart.

Kompensasjon gjelder ut juli

Som kunde fikk du 1. mars 50 ekstra TV-poeng som ble tilgjengelig i valgmenyen. Poengene kan du bruke til å velge blant et stort utvalg TV-kanaler og strømmetjenester.

Kompensasjonen nevnt over gjelder ut juli.

Kompensasjon gjelder ut juli

Som kunde fikk du 1. mars 50 ekstra TV-poeng som ble tilgjengelig i valgmenyen. Poengene kan du bruke til å velge blant et stort utvalg TV-kanaler og strømmetjenester.

Kompensasjonen nevnt over gjelder ut juli.

Ofte stilte spørsmål

Hvilke TV 2-kanaler kan jeg se allerede nå?

Disse kanalene er allerede tilgjengelige i Telia Play fra 1. juli:

  • TV 2 Direkte – kanalplass 3
  • TV 2 Nyheter – kanalplass 10
  • TV 2 Zebra – kanalplass 4
  • TV 2 Livsstil – kanalplass 12
  • TV 2 Sport 1 – kanalplass 14
  • TV 2 Sport 2 – kanalplass 15

Hvordan finner jeg TV 2-kanalene nå, må jeg gjøre noe?

Du trenger ikke gjøre noe, og du finner TV 2-kanalene på samme kanalplasser som tidligere:

  • TV 2 Direkte – kanalplass 3
  • TV 2 Nyheter – kanalplass 10
  • TV 2 Zebra – kanalplass 4
  • TV 2 Livsstil – kanalplass 12
  • TV 2 Sport 1 – kanalplass 14
  • TV 2 Sport 2 – kanalplass 15

Hvorfor kommer ikke TV 2 Play tilbake med en gang?

På grunn av teknisk kompleksitet tar dette noe tid å få på plass på en ordentlig og brukervennlig måte. Vi jobber med saken og sørger for at du får tilgang til TV 2 Play Basis med reklame i løpet av juli.

Husk at kompensasjonen som gjaldt fra 1. mars av, også vil gjelde til og med juli, selv om TV 2 sine lineære TV-kanaler allerede er tilgjengelige fra 1. juli.

Jeg opprettet abonnement hos TV 2 fordi dere stengte kanalene, hva gjør jeg med det?

Du kan si opp abonnementet ditt etter at du har fått tilgang til TV 2 Play Basis via Telia Play. Husk at det kun er TV 2 Play Basis med reklame som vil bli tilgjengelig i Telia Play i løpet av juli.

Hva skjer med kompensasjonen min?

Du beholder kompensasjonen ut juli.

Vi hjelper deg

Kundesenter & Bredbåndssupport

76 11 80 00

Vakttelefon (mellom kl. 17.00 – 08.00)

76 11 80 11

Send oss en epost

post@trollfjord.no

Åpningstider kundesenter

Man – Fre: 08:00 – 15:00

Åpningstider bredbåndssupport

Man – Fre: 08:00 – 17:00

Følg oss

@trollfjordbredband.no

@trollfjordbredband

@Trollfjord Bredband

© Trollfjord AS - Personvernerklæring | Endre cookie-preferanser | Åpenhetsloven
Scroll to top