Hvorfor avvikles telefonitjenesten?
Det er svært få kunder som benytter vår telefoniløsning, og de fleste har nå gått over til mobile løsninger. Telefonitjenesten legges derfor ned fra 1.juli 2025.
Hva betyr dette for deg som kunde?
Fra 1.juli 2025 vil du ikke lenger ha tilgang til din telefonitjenesten som er levert av oss. Du må derfor overføre ditt telefonnummer til annen leverandør i god tid før avviklingen. Dersom du ikke foretar deg noe, vil ditt telefonnummer slutte å fungere fra 1.juli.
Gode alternativer
Det finnes flere mobile telefoniløsninger som er gode alternativer når du skal skifte leverandør.
Kundeservice
Trollfjord Bredbånd har dessverre ikke kapasitet eller mulighet til å yte bistand ifm. overføring av telefonnummer til annen leverandør. Hvis du har andre spørsmål eller noe er uklart, ta kontakt med våre hyggelige kundebehandlere på telefon 76 11 80 00 eller via e-post post@trollfjord.no. Vi har åpent fra kl. 08.00-19.00 alle hverdager.