Tilbake til Trollfjord.no
Trollfjord Internett & TV
  • TV
  • Internett
    • WiFi 6
    • Internett
  • Aktuelt
  • Bedrift
  • Min Side
    • Min side – Bredbånd
    • Kundeservice
    • WiFi selvhjelp
    • Internett Hastighetstest
    • Webmail
    • Fjernhjelp
  • Bestill →
  • Søk
  • Menu Menu

E-post

Ofte stilte spørsmål

Hvordan setter jeg opp e-post på telefonen, nettbrettet eller datamaskinen min?

Informasjon om oppsett for Apple mail, Outlook, Ios og Android finner du under brukerveiledninger

Jeg får ikke sendt eller mottatt e-post, hva er galt?

Dersom du benytter eget e-post program, bør du kontrollere at innstillingene er korrekt.
Ta kontakt med din nåværende leverandør først for å sjekke om alt er i orden.
For mer informasjon om oppsett av epost se våre brukerveiledninger

Brukerveiledninger E-post

Brukerveiledninger
Se gjerne våre brukerveiledninger for Windows, Outlook, IOS og android her

Les din webmail her

Administrer mail og send e-post

Logg inn →

Les mer om Min Side her →

Brukerveiledninger

Klikk her →

Vilkår

Se oversikt →

Ny kunde?

Bestill →

Epost

Ny webmail

Mandag 7.september legger vi over til nytt epostsystem for @trollfjord.no brukere – Ny webmail

De fleste vil ikke merke noe i overgangen til nytt system.
Brukernavn og passord er det samme, men telefoner, nettbrett og datamaskiner som er satt opp med innkommende tjener som type IMAP, vil starte dagen med en tom innboks fra mandag 7.september og deretter vil all ny epost komme inn til den nye innboksen.

Den gamle innboksen fra før 7.september vil være tilgjengelig i den gamle webmailen vår på https://webmail2.trollfjord.no, slik at man kan logge seg inn der og lese alle gamle e-poster hvis man trenger det. Har du spørsmål er det bare å ta kontakt med oss på tlf. 76118000.

Det blir en ny webmail som er mer moderne i utseende og funksjonalitet.
Den nye innloggingsiden ser slik ut:

Hvordan setter jeg opp e-post på telefonen, nettbrettet eller datamaskinen min?

Informasjon om oppsett for Apple mail, Outlook, Ios og Android finner du under brukerveiledninger på trollfjord.no.

Hvor mange e-postadresser kan jeg ha hos Trollfjord Bredbånd?

Du kan ha opptil 5 e-postadresser. Ønsker du å opprette flere adresser kan du gjøre dette på kontoadmin.trollfjord.no.

Kan jeg beholde min e-postadresse dersom jeg avslutter abonnementet?

Ja, du kan beholde din e-postadresse selv om du avslutter abonnementet. Ta i så fall kontakt med kundeservice.

Hvor kan jeg lese e-post?

Du kan benytte vår webmail på “min side” til å lese og sende e-post.

Kan jeg benytte min e-postadresse fra min forrige bredbåndsleverandør?

Dersom du benytter en e-postadresse fra en annen leverandør enn Trollfjord Bredbånd, ber vi deg kontakte leverandøren av din nåværende e-postadresse vedrørende serverinnstillinger.

Jeg får ikke sendt eller mottatt e-post, hva er galt?

Dersom du benytter eget e-post program, bør du kontrollere at innstillingene er korrekt.
Ta kontakt med din nåværende leverandør først for å sjekke om alt er i orden.
For mer informasjon om oppsett av epost se brukerveiledninger for epost oppsett på Trollfjord.no.

Vi hjelper deg

Kundesenter & Bredbåndssupport

76 11 80 00

Vakttelefon (mellom kl. 19.00 – 08.00)

76 11 80 11

Send oss en epost

post@trollfjord.no

Åpningstider kundesenter

Man-fre, 08.00 – 15.00

Åpningstider bredbåndssupport

Man-fre, 08.00 – 19.00

Følg oss

@trollfjordbredband.no

@trollfjordbredband

@Trollfjord Bredband

© Trollfjord AS - Personvernerklæring | Endre cookie-preferanser | Åpenhetsloven
Scroll to top