• Brukerveiledning

Hei

Vi har nå lansert en ny løsning for åpning/aktivering av ditt hytteabonnement.

Under finner du trinnvis veiledning til hvordan du selv kan oppgradere hastigheten din når du skal på hytta.

Slik ser Hytteportalen ut når du trykker på linken:

Instruksjoner

Skriv inn ordrenummer og mobilnummer som du har fått tilsendt fra oss på SMS.

Med Trollfjord Hytte kan du aktivere internett for 24 timer1 uke og 30 dager.

Trykk på knappen «Kjøp» for å velge et alternativ. Da får du opp informasjon om deg som kunde, ordrenummer og hvilket produkt du har valgt.

Deretter kan du velge om du vil betale med Vipps eller ved kortbetaling. Velger du betaling med Vipps så får du opp beløpet og en knapp med «Betal». Trykk på «Betal» knappen og tast inn mobilnummer i neste steg. Deretter får du beskjeden fullfør i vipps. Du har fått et varsel på telefonen din. Åpne Vipps og følg instruksjonene. Kvitteringen på kjøpet får du i Vipps.

Til slutt får du følgende beskjed opp: «Oppgraderingen av hastighet er vellykket!»

Sjekk om oppgraderingen av hastighet var vellykket

Du kan bruke Speedtest.net for for å sjekke at hastigheten ble oppgradert. Denne testen må du ta mens du er på hytta.

Kontaktinformasjon

Hvis du opplever problemer med å aktivere internett eller andre feil med løsningen, kontakt vårt kundesenter på telefon:

Kundesenter & bredbåndsupport

76 11 80 00 (Åpningstider: Man-fre, 08.00-19.00)

Vakttelefon

76 11 80 11 (Åpningstider: mellom 19.00-08.00)