Tilbake til Trollfjord.no
Trollfjord Internett & TV
  • TV
  • Internett
    • WiFi 6
    • Internett
  • Aktuelt
  • Bedrift
  • Min Side
    • Min side – Bredbånd
    • Kundeservice
    • WiFi selvhjelp
    • Internett Hastighetstest
    • Webmail
    • Fjernhjelp
  • Bestill →
  • Søk
  • Menu Menu

Vi BYTTER TIL BILLOGRAM

Slik blir din nye faktura

I løpet av mars bytter vi til en ny faktura- og betalingspartner, Billogram. Endringene skjer automatisk hvis du har avtalegiro eller efaktura, har du derimot papirfaktura eller e-postfaktura må du kun endre bankkontonummeret du betaler til. Vær oppmerksom på at din faktura vil bli litt forsinket denne måneden.

Dette gjelder for de forskjellige faktureringsmetodene

↓

Papirfaktura

Fakturaen som nå blir sendt ut vil få et nytt utseende og inneholder ny betalingsinformasjon. Det betyr at det er et nytt bankkontonummer du skal betale til. Det er viktig at du betaler til det nye kontonummeret som står på fakturaen.

e-postfaktura

Fakturaen som nå blir sendt ut vil få et nytt utseende og inneholder ny betalingsinformasjon. Det betyr at det er et nytt bankkontonummer du skal betale til. Det er viktig at du betaler til det nye kontonummeret som står på fakturaen.

AvtaleGiro

Dersom du allerede har en AvtaleGiroavtale med oss kommer alt til å være likt som tidligere – AvtaleGiroavtalen overføres automatisk og du trenger ikke foreta deg noe.

eFaktura

Dersom du allerede har en e-fakturaavtale med oss vil denne automatisk overføres og du trenger ikke foreta deg noe. Vi gjør oppmerksom på at fakturaen vil ha et nytt utseende.

Nye funksjoner og nytt utseende

Når vi bytter til Billogram vil fakturaen din få et nytt utseende og nye funksjoner som gir deg større muligheter. Obs! Hvis du mottar papir- eller e-post faktura, vil din faktura inneholde ny betalingsinformasjon. Det betyr at du får et nytt bankkontonummer du skal betale til.

Ofte stilte spørsmål

Hvorfor har bankkontonummeret blitt endret?

Vi har byttet faktureringspartner og bankforbindelse.

Hvorfor får jeg kvittering på mail om at faktura er betalt?

En av fordelene med Billogram er at du kan få en bekreftelse på at betalingen din har gått igjennom. Du kan selv endre dette via fakturaen fra Billogram ved å gå inn på kontoinnstillinger der.

Hva skjer om jeg har betalt inn til feil bankkontonummer?

Vi vil i en periode finne betalingen din og føre den over til riktig kontonummer. Vi kommer da til å sende deg en SMS om å huske på å betale til riktig kontonummer neste gang.

Hvorfor ser fakturaen annerledes ut?

Vi har nylig byttet faktureringspartner til Billogram, og utseendet på fakturaen har blitt oppgradert. Legg merke til at det er nytt kontonummer.

Er det sikkert å betale med Billogram?

Ja, det er helt sikkert å betale med Billogram.

Hva er det nye bankkontonummeret?

Det nye bankkontonummeret er: 1520.01.03316

Hvordan kan jeg aktivere AvtaleGiro?

Du kan når som helst aktivere avtalegiro direkte i Billogram, enkelt ikke sant? Du kan selvfølgelig også aktivere avtalegiro via din egen nettbank ved å benytte KID-nummer fra din siste faktura.

Hvordan kan jeg aktivere e-Faktura?

Dette aktiveres i din nettbank. Ved å velge «Ja takk til alle» så vil du få e-Faktura fra alle som tilbyr dette.

Vi hjelper deg

Kundesenter & Bredbåndssupport

76 11 80 00

Vakttelefon (mellom kl. 19.00 – 08.00)

76 11 80 11

Send oss en epost

post@trollfjord.no

Åpningstider kundesenter

Man-fre, 08.00 – 15.00

Åpningstider bredbåndssupport

Man-fre, 08.00 – 19.00

Følg oss

@trollfjordbredband.no

@trollfjordbredband

@Trollfjord Bredband

© Trollfjord AS - Personvernerklæring | Endre cookie-preferanser | Åpenhetsloven
Scroll to top