Tilbake til Trollfjord.no
Trollfjord Internett & TV
  • TV
  • Internett
    • WiFi 6
    • Internett
  • Aktuelt
  • Bedrift
  • Min Side
    • Min side – Bredbånd
    • Kundeservice
    • WiFi selvhjelp
    • Internett Hastighetstest
    • Webmail
    • Fjernhjelp
  • Bestill →
  • Søk
  • Menu Menu

Forhandlinger mellom Telia og TV 2

Oppdatert: Telia må fra og med 1. mars 2025 fjerne TV 2s kanaler og strømmetjenester fra Telia Play, da vi ikke har klart å komme til enighet med TV 2 om en ny TV-avtale. Vi beklager så mye ulempene dette medfører.

Kompensasjon

Du har allerede fått følgende kompensasjon på grunn av brudd i forhandlingene:

  • 50 ekstra TV-poeng som er tilgjengelig i valgmenyen som du kan velge et stort utvalgt TV-kanaler og strømmetjenester for.
  • Du kan da f.eks velge inn Netflix eller Max til 50 poeng – uten ekstra kostnad.

Veien videre

Telia ønsker å komme til enighet med TV 2 om en avtale som sikrer våre kunder valgfrihet med tilgang til det innholdet som de ønsker å se, men det må være på rimelige vilkår.

PS: Du kan fortsatt se innhold fra TV 2, men det krever at de oppretter et eget abonnement på strømmetjenesten TV 2 Play.

Du finner oppdatert informasjon på denne siden fremover, og du trenger ikke foreta deg noe på nåværende tidspunkt.

Ofte stilte spørsmål

Hvilke av TV 2 sine kanaler og strømmetjenester vil bli berørt?

Hvis Telia ikke blir enige med TV 2 om en ny avtale vil følgende kanaler og strømmetjenester berøres:

  • Faste TV-kanaler: TV 2 Direkte, TV 2 Zebra, TV 2 Livsstil og TV 2 Nyheter
  • TV-kanaler som kan velges inn: TV 2 Sport 1 og TV 2 Sport 2
  • TV-kanaler i tilleggspakker: TV 2 Sport Premium, TV 2 Sport Premium 2, Hits, Stars og SF-kanalen
  • Strømmetjenester: TV 2 Play (med og uten reklame) og Nordisk Film+

Kunder som ønsker det kan fortsatt få tilgang til TV 2, men det krever at du oppretter et eget abonnement på strømmetjenesten TV 2 Play. Videre vil kunder som har tilgang til TV-kanaler i tilleggspakker ikke bli fakturert i aktuell periode.

Hva slags kompensasjon får jeg?

Som kunde har du allerede fått 50 ekstra TV-poeng som er tilgjengelig i valgmenyen som du kan bruke til å velge blant et stort utvalg TV-kanaler og strømmetjenester.

Hvordan kan jeg fortsatt se TV 2?

Kunder som ønsker det kan fortsatt få tilgang til TV 2, men det krever at du oppretter et eget abonnement på strømmetjenesten TV 2 Play. Dette kan gjøres her: https://play.tv2.no/velkommen.

Merk at TV 2 Play ikke vil være tilgjengelig via Telia Play-appen, så du må bruke TV 2 Play-appen direkte på Telia box.

Når blir dere enige om en ny avtale?

Telia ønsker å komme til enighet med TV 2 om en avtale som sikrer våre kunder valgfrihet med tilgang til det innholdet som de ønsker å se, men det må være på rimelige vilkår.

Vi hjelper deg

Vi har eget kundesenter som supporterer, feilretter og hjelper deg når du trenger noe, og kan nås på:

Tlf. 76 11 80 00

post@trollfjord.no

Vi hjelper deg

Kundesenter & Bredbåndssupport

76 11 80 00

Vakttelefon (mellom kl. 19.00 – 08.00)

76 11 80 11

Send oss en epost

post@trollfjord.no

Åpningstider kundesenter

Man-fre, 08.00 – 15.00

Åpningstider bredbåndssupport

Man-fre, 08.00 – 19.00

Følg oss

@trollfjordbredband.no

@trollfjordbredband

@Trollfjord Bredband

© Trollfjord AS - Personvernerklæring | Endre cookie-preferanser | Åpenhetsloven
Scroll to top