• Vi hjelper deg

    Kundeservice

Epost

Hvordan setter jeg opp e-post på telefonen, nettbrettet eller datamaskinen min?

Informasjon om oppsett for Apple mail, Outlook, Ios og Android finner du under brukerveiledninger på trollfjord.no.

Hvor mange e-postadresser kan jeg ha hos Trollfjord Bredbånd?

Du kan ha opptil 5 e-postadresser. Ønsker du å opprette flere adresser kan du gjøre dette på kontoadmin.trollfjord.no.

Kan jeg beholde min e-postadresse dersom jeg avslutter abonnementet?

Ja, du kan beholde din e-postadresse selv om du avslutter abonnementet. Ta i så fall kontakt med kundeservice.

Hvor kan jeg lese e-post?

Du kan benytte vår webmail på «min side» til å lese og sende e-post.

Kan jeg benytte min e-postadresse fra min forrige bredbåndsleverandør?

Dersom du benytter en e-postadresse fra en annen leverandør enn Trollfjord Bredbånd, ber vi deg kontakte leverandøren av din nåværende e-postadresse vedrørende serverinnstillinger.

Jeg får ikke sendt eller mottatt e-post, hva er galt?

Dersom du benytter eget e-post program, bør du kontrollere at innstillingene er korrekt.
Ta kontakt med din nåværende leverandør først for å sjekke om alt er i orden.
For mer informasjon om oppsett av epost se brukerveiledninger for epost oppsett på Trollfjord.no.