Tilbake til Trollfjord.no
Trollfjord Internett & TV
  • TV
  • Internett
    • WiFi 6
    • Internett
  • Aktuelt
  • Bedrift
  • Min Side
    • Kundeservice
    • Min side – Bredbånd
    • Webmail
    • Kontoadministrasjon
    • Internett Hastighetstest
    • WiFi selvhjelp
    • Installatørmelding
    • Fjernhjelp
  • Bestill →
  • Søk
  • Menu Menu

Faktura

Har du spørsmål om e-faktura eller avtalegiro?

Da må du kontakte banken din. Avtalegiro og eFaktura er en avtale mellom deg og banken din.
Det er ikke mulig for vår kundeservice å opprette, endre eller avslutte Avtalegiro eller eFaktura på dine vegne.

Oversikt over mine fakturaer

På Min Side finner du oversikt over dine fakturaer.

Logg inn med mobilnummer eller e-post som er registrert på ditt kundeforhold hos oss. Du mottar deretter en kode du kan logge inn med.

Hvordan opprette eFaktura eller avtalegiro?

Vi anbefaler alle våre kunder å benytte seg av Avtalegiro og/eller eFaktura. ved å velge eFaktura unngår du også papirgebyret. Avtalen oppretter du selv i nettbanken din.

Ønsker du AvtaleGiro finner du KID-nummer for referanse på sist mottatt faktura fra oss.

Purring og inkasso

Ved å betale innen betalingsfristen unngår du senere kostander og ulemper.

Har du behov for å utsette eller dele opp betalingen kan du ta kontakt med oss, så vil hjelpe deg med betalingsavtale så langt det lar seg gjøre.

Ved uteblitt betaling sendes det ut et inkassovarsel og du belastes purregebyr i henhold til gjeldende satser. Det påløper også forsinkelsesrente.

Dersom inkassovarsel ikke blir betalt vil ditt abn bli stengt. Ved gjenåpning belastet du et gjenåpningsgebyr på kr. 750,-.

Flytte eller si opp

Skal du flytte eller ønsker du å si opp ditt abonnement?
Ring oss gjerne eller send oss en melding på facebook så hjelper vi deg.

Hvilke kostnader inngår i fakturaen?

Faste abonnementer faktureres pr. mnd.

Din første faktura inneholder etableringskostnader samt abonnementskostnader fra den dagen abonnementet ble aktivert, og ut neste fakturaperiode.

Forbruk som filmleie og telefoni belastes etterskuddsvis.

Første faktura er høyere enn avtalt månedspris

Faktura sendes ut pr. måned. Første faktura vil inkludere perioden fra abonnementet ble aktivert, samt månedskostnaden for fakturamåneden. Fakturabeløpet kan derfor være høyere på første faktura enn de påfølgende månedsfakturaene.

Finn din faktura

Administrer ditt kundeforhold på Min Side

Logg inn på Min Side →

Les mer om Min Side her →

Brukerveiledninger

Klikk her →

Vilkår

Se oversikt →

Ny kunde?

Bestill →

Faktura

Har du spørsmål om e-faktura eller avtalegiro?

Da må du kontakte banken din. Avtalegiro og eFaktura er en avtale mellom deg og banken din.
Det er ikke mulig for vår kundeservice å opprette, endre eller avslutte Avtalegiro eller eFaktura på dine vegne.

Viktig informasjon om fakturagebyret.

Fra og med 01.12.2019 vil fakturagebyret for papirfaktura øke fra kr 35,- til kr 45,-. For å unngå fakturagebyr oppfordrer vi alle til å benytte seg av en av våre elektroniske løsninger.

Link to: Brukerveiledninger

Brukerveiledninger

Last ned
Link to: Vilkår

Vilkår

Se oversikt
Link to: Bestill bredbånd

Ny kunde?

Bestill

Vi hjelper deg

Kundesenter & bredbåndsupport
76 11 80 00

Vakttelefon (mellom kl. 19.00 - 08.00)
76 11 80 11

Send oss en epost
post@trollfjord.no

 

Åpningstider kundesenter
Man–fre, 08.00 – 15.00

Åpningstider bredbåndsupport
Man–fre, 08.00 – 19.00

Følg oss

@trollfjord.as

@trollfjordbredband

@Trollfjord Bredband

© Trollfjord AS - Personvernerklæring
Scroll to top