• Vi hjelper deg

    Kundeservice

Faktura

Hvordan opprette eFaktura eller avtalegiro

Vi anbefaler alle våre kunder å benytte seg av Avtalegiro og/eller eFaktura. ved å velge eFaktura unngår du også papirgebyr på kr. 35,- pr faktura. Avtalen oppretter du selv i nettbanken din.

Ønsker du AvtaleGiro finner du KID-nummer for referanse på sist mottatt faktura fra oss.

Hvor ofte kommer faktura fra Trollfjord Bredbånd

Vi fakturerer hver måned med forfall den 20. i hver måned.

Hvilke kostnader inngår i fakturaen?

Faste abonnementer faktureres pr. mnd.

Din første faktura inneholder etableringskostnader samt abonnementskostnader fra den dagen abonnementet ble aktivert, og ut neste fakturaperiode.

Forbruk som filmleie og telefoni belastes etterskuddsvis.

Første faktura er høyere enn avtalt månedspris

Faktura sendes ut pr. måned. Første faktura vil inkludere perioden fra abonnementet ble aktivert, samt månedskostnaden for fakturamåneden. Fakturabeløpet kan derfor være høyere på første faktura enn de påfølgende månedsfakturaene.

Oversikt over mine fakturaer

«Min Side» finner du oversikt over dine fakturaer.

Innlogging er med ditt kundenummer og en selvvalgt Pin kode.

Betalingsfrist har forfalt

Ved å betale innen betalingsfristen unngår du senere kostander og ulemper.

Har du behov for å utsette eller dele opp betalingen kan du ta kontakt med oss, så vil hjelpe deg med betalingsavtale så langt det lar seg gjøre.

Ved uteblitt betaling sendes det ut et inkassovarsel og du belastes purregebyr i henhold til gjeldende satser. Det påløper også forsinkelsesrente.

Dersom inkassovarsel ikke blir betalt vil ditt abn bli stengt. Ved gjenåpning belastet du et gjenåpningsgebyr på kr. 750,-.

Hva er avtalegiro?

Avtalegiro er en tjeneste for automatisk betaling av dine faste regninger. Det vil si at banken sørger for at regningene betales direkte fra din konto på forfallsdato.

Du beholder full oversikt og kontroll over regningene dine, selv om trekkene gjøres automatisk av banken.
Du kan enkelt endre eller stoppe betaling. Dette gjøres i nettbanken eller ved at du kontakter banken.