Hva vil typiske arbeidsoppgaver være, da?
Jo, du vil jobbe med bredbåndssupport, feilretting og oppfølging av kundehenvendelser. Du selger våre produkter og tjenester og er opptatt av å yte god service i møte med kunden. Du vil behandle løpende kundehenvendelser per telefon, mail og via chat. I tillegg klargjører du kundeutstyr og følger opp leveranser. Du jobber daglig i Salesforce og andre støttesystemer for å hjelpe kundene våre.
Hva er vi på jakt etter?
Vi søker etter deg som har kunden i fokus, er en god relasjonsbygger og omgjengelig. Du har erfaring fra kundeservice, gjerne innen tele- og datakommunikasjon, og strekker deg det lille ekstra for å gjøre kunden fornøyd. Du er løsningsorientert, og forstår kunden og kundens behov. Arbeidskapasiteten er høy, du er fleksibel, ryddig og strukturert. Du er flink til å kommunisere på norsk, både skriftlig og muntlig. Du er også en lagspiller som bidrar til gode arbeidsdager sammen med resten av teamet.
Hva kan vi tilby deg?
Du kommer til en avdeling med høyt tempo og motiverte kollegaer. Som kundekonsulent er du selskapet viktigste ansikt utad, og del av et team i hjertet av en lokal bedrift i sterk vekst. Du blir gitt muligheten til å sette preg og etterlate deg spor, nettopp fordi vi har tillit og tro på medarbeiderne våre og ser på hver og en av dem som firmaets største verdi. Med sentral beliggenhet på Stokmarknes har vi det beste rundt oss på alle kanter, og kort vei til både barnehager, skoler og boligstrøk. Hos oss får du konkurransedyktige betingelser, i form av lønn og gode pensjons- og forsikringsordninger.
Vi har et uformelt og svært godt arbeidsmiljø med stor vekt på kompetansebygging og sosiale aktiviteter. Her er det kort vei til beslutninger og mulighet til å påvirke hverdagen. Vi har fokus på HMS og arbeidsmiljø, og jobber målbevisst med å være blant de beste i klassen.